divendres, 6 d’agost del 2010

Eixida ciclista

El passat dimarts vam eixir a fer una ruta ciclista pels voltants de castelló. Cadascú va eixir de sa casa i ens vam anar trobant pel camí, Victor va eixir de Gaeta cap a les 7:30, i amb un petit accident a mig camí, es va reunir amb mi a les 8:00 (A), on després d’intentar arreglar el fre de la seva bici i agafar els seus guants vam partir en busca de Carlos (B), a qui vam trobar cap a les 8:30, encara que anàvem amb un poc de retràs.
Una vegada hi vam ser els tres junts, vam agafar el carril bici que voreja la platja de Benicàssim, fins trobar-nos amb la nova ruta que transita per l’antiga via de tren, i on es poden apreciar agradables vistes del mar i la muntanya a la vegada, i per on entravessem diversos túnels on a penes pots veure qui hi ha davant.
En arribar a Orpesa(C) ens vam posar a buscar la carretera de Cabanes i vam preguntar als vianants que vam trobar, i on jo vaig tenir un petit ensurt amb els pedals. Després de agafar la carretera de Cabanes, que tota l’estona anava picant una mica cap amunt, vam arribar a un lloc on estaven treballant les maquines, i estava impracticable els següents 6km. Així dons, vam tenir que retrocedir i agafar la carretera següent, que havien fet més recentment.
Després d’una estona anant per la nacional, que és un poc desagradable per la quantitat de vehicles i la velocitat a la que van, vam agafar la carretera de Cabanes que es feia prou còmoda. Quan vam deixar el nou tram, va començar uns quilòmetres de pujades que s’alternaven amb plans, i on ens vam separar momentàniament per fer la pujada més còmoda. La pujada acabava amb una rampa de poc més de mig quilòmetre, però d’un desnivell important, que ens va fer patir molt, portant el plat més menut pensava que no hi podria arribar perquè, tot i ser bastant curta, la seva duresa era considerable.
En arribar dalt(D), on hi havia una capelleta i uns ametles amb unes ametles molt bones, vam recuperar forces descansant i menjant una mica, i vam emprendre el camí de retorn. Vam arribar a Cabanes(E) on vam agafar la nova autovia, que encara no està oberta i ens permetia anar molt tranquils fins arribar a la Pobla Tornesa(F), on vam comprar aigua perquè ja no ens en quedava.
En eixir de la pobla hi trobem un tram molt bonic i divertit, però a la vegada molt perillós, on Victor va tenir una petita sortida de pista sense conseqüències, ja que es tracta d’una baixada del 17% amb moltes corbes i diversos canvis de rasant que no et deixen veure la corba que hi ha a continuació. Una vegada a Borriol(G), vam tornar a omplir les ampolles a la font que hi ha a la plaça del poble i vam emprendre el camí cap a casa(H), on u a u ens vam anar separant.
Els 70km que havíem previst van acabar sent 78km, però considero que és una ruta molt interessant, ja que té vistes molt boniques, una pujada molt interessant i dura, així com una baixada molt espectacular. Pel que a mi respecta, ens ho vam passar bastant bé i a veure quan fem la següent xics.

1. Y esta es la razón por la que Carlos al día siguiente como un conguito rojo...

Por cierto, he descubierto nuevas facetas jajajajajjaa

2. Ey Jordiet! Me ha gustado mucho tu descripción :)
    Eso sí, la próxima vez os recomiendo crema protectora! Y a los anónimos... qué se identifiquen! JAJA